COVID-19 info!

Den globale COVID-19 pandemi medfører stengte grenser over hele verden. Dette er en ekstraordinær situasjon. Hos NOVASOL gjør vi alt vi kan for å hjelpe våre gjester med snarlig ankomst på tvers av Europa. Vi hjelper alle gjestene våre i disse dager. Det betyr at vi har ekstra mye å gjøre og at dere kan ha utfordringer med å komme gjennom hos oss. Dere trenger ikke å være bekymret, vi skal nok behandle henvendelsen deres. Nedenfor kan dere lese svar på noen av de oftest stilte spørsmålene vi får.

COVID-19 - Hvis du har en bestilling!
Dere har bestilt et feriehus, men grensen i det pågjeldende landet er lukket. Hva nå?

Vi tilbyr gratis ombooking til alle våre gjester som er direkte berørt av grensestengningen. Det betyr at dere kan bestille det samme feriehuset med en senere ankomst i 2020.

Kan dere bestille et annet hus?

Umiddelbart tilbyr vi alle våre gjester å ombooke til det samme feriehuset med en senere ankomstdato i 2020. Hvis feriehuset ikke er ledig i ønsket uke, tilbyr vi dere likevel ombooking til et annet feriehus gjennom NOVASOL eller dansommer. Er det nye huset dyrere enn det opprinnelige, betaler dere mellomlegget. Vi kan ikke tilby refusjon av mellomlegget ved valg av et rimeligere feriehus.

Den nye uken er billigere eller dyrere enn deres opprinnelige bestilling. Hva betyr det for dere?

Ved ombooking til en dyrere periode må mellomlegget betales av dere. Velger dere å booke om til en dyrere uke betaler dere mer, mens dere ikke vil få refundert mellomlegget, hvis dere velger å booke om til en rimeligere uke.

Kan dere få pengene deres refundert?

Vi henviser til våre vanlige leie- og avbestillingsregler, da refusjon avhenger av hvor lenge det er til deres ankomst. Husk at vi helt ekstraordinært tilbyr gratis ombooking til en senere ankomstdato i 2020.

Jeg finner ikke et svar her, hvordan kontakter jeg dere?

For å få veiledning omkring mulighetene dine, vennligst kontakt vår kundeservice på novasol@novasol.no eller på telefon 21999000, hvor våre medarbeidere vi hjelpe deg så godt som mulig. Vi ber om forståelse for at det kan være noe ventetid grunnet de mange henvendelsene vi mottar. Hvis din bestilling er omfattet av force majeure, vil du ha mulighet til å kontakte oss på et senere tidspunkt, dog innen 13. april. Vi jobber så fort vi kan og takker for din tålmodighet. For generelle spørsmål vedrørende ditt leiemål henviser vi til våre leiebetingelser: https://www.novasol.no/rental-terms